Wolne stanowiska pracy w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr: 147233 dotyczące naboru na stanowisko pracy w słuzbie cywilnej

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

 starszy inspektor do spraw prezydialnych kadr i szkolenia

W Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia

 
Miejsce wykonywania pracy:

Sejny

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
ul. 1 Maja 13
16-500 Sejny

WARUNKI PRACY

W większości praca biurowa w 8- godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, czynności przy monitorze poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
 
ZAKRES ZADAŃ:
 
  • prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem służbowym policjantów i stosunkiem pracy pracowników
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Sejnach
  • realizowanie procesu doskonalenia zawodowego
  • zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania urlopów wypoczynkowych
  • prowadzenie ewidencji etatowej oraz aktualizacja obsady kadrowej komórek organizacyjnych Komendy
  • rejestrowanie danych w module kadrowym systemu SWOP

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe pracy w administracji
  • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji i przepisów wykonawczych oraz umiejętność ich interpretacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE:
  • Wykształcenie: wyższe
  • posiadanie poświdczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:

  •  Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termini miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
    ul. 1 Maja 13
    16-500 Sejny
  • Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 7153 202

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sejnach,
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 47 7153203
  • Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydania poświadczenia bezpieczeństwa. Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.
47 7153 202.

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 28.01.2025
Data modyfikacji : 28.01.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Kamil Buchowiecki
Osoba udostępniająca informację:
Kamil Buchowiecki
Osoba modyfikująca informację:
Kamil Buchowiecki
do góry