Ogłoszenie nr: 171039
Data ukazania się ogłoszenia: 07 lipca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
Komendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw łączności i informatyki
w Zespole Techniki Kryminalistycznej Wydziału Kryminalnego
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
ul. 1 Maja 13
16-500 Sejny
Miejsce wykonywania pracy:
Sejny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- techniczna obsługa sprzętu informatycznego i Powiatowego Węzła Łączności KPP Sejny,
- administrowanie systemami operacyjnymi sieci teleinformatycznej,
- obsługa, naprawa i konserwacja sprzętu łączności i informatyki,
- instalacja sprzętu i systemów teleinformatycznych,
- obsługa systemów teleinformatycznych oraz systemów zasilania urządzeń telekomunikacyjnych,
- realizacja zadań w zakresie gospodarki materiałowo - finansowej dotyczącej systemów i urządzeń teleinformatycznych,
- realizacja zadań związanych z dostępem użytkowników z jednostki do sieci Internet.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa w 8-godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Wykonywanie czynności przy monitorze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Sejnach. Budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak podjazdu, brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie informatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- znajomość budowy komputerów,
- znajomość systemów operacyjnych i sieciowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
20-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
1-go Maja 13
16-500 Sejny
Inne informacje:
Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data złożenia oferty w Komendzie lub data stempla pocztowego. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze. Dokumentów nie odsyłamy. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 87 5641602.