Ogłoszenie z dn. 11.03.2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
Komendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw administracyjno - gospodarczych
w Zespole Administracyjno - Gospodarczym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Sejnach
ul. 1 Maja 13
16-500 Sejny
ul. 1 Maja 13
16-500 Sejny
Miejsce wykonywania pracy:
Sejny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
rozliczanie delegacji, rachunków biegłych, kuratorów sądowych, należności za okazania oraz koszty stawiennictwa świadka,
-
realizowanie wydatków budżetowych wynikających z rozdziału 8 Ustawy z dnia 06 kwietnia 1990 roku o Policji,
-
prowadzenie pomocniczej ewidencji księgowej z zakresu obrotu gotówkowego i bezgotówkowego,
-
archiwizowanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8-godzinnym systemie pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Sejnach. Budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak podjazdu, brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność organizowania pracy własnej i zespołowej,
- umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania ich w praktyce.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
18-03-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
1-go Maja 13
16-500 Sejny
1-go Maja 13
16-500 Sejny
Inne informacje:
Zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data złożenia oferty w Komendzie lub data stempla pocztowego. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze. Dokumentów nie odsyłamy. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 875166202.